DRUŻYNA HARCERSKA

WAKACJE 2011 - OBÓZ W GORZEWIE

W dniach od 18.07.11 do 25.07.11 grupa harcerzy z drużyny harcerskiej w Nowym Miszewie wzięła udział w obozie harcerskim w Gorzewie. Na obóz z drużyny „Płonące Ogniki” wyjechało 10 harcerek. Opiekunką była p. Marzenna Antczak.
Harcerze stacjonowali w namiotach  sześcioosobowych  i ośmioosobowych rozłożonych w lesie w Stanicy w Gorzewie. W czasie trwania obozu harcerze mieli zapewnioną  całodobową opiekę. Odbywały się różnego rodzaju konkursy, dzieci uczyły się piosenek harcerskich. Bardzo zaprzyjaźniły się z harcerzami z pobliskich drużyn, z Bodzanowa oraz z Gąbina.
         Pobudka była codziennie o godzinie 700. Następnie odbywała się poranna zaprawa, śniadanie i różnego rodzaju gry i zabawy. O godz. 1300 był przygotowywany obiad. Po obiedzie każda drużyna organizowała sobie czas do kolacji. Po kolacji zbierano się na codziennym apelu, odbywało się ognisko lub dyskoteka.
        W połowie trwania obozu harcerze wyjechali na autokarową wycieczkę do Torunia oraz Solca Kujawskiego. W Toruniu zwiedziliśmy fabrykę pierników oraz ruiny toruńskiego zamku i spacerowaliśmy po toruńskiej Starówce. W Solcu Kujawskim byliśmy w Parku Dinozaurów, obejrzeliśmy ścieżkę dydaktyczną i muzeum. Po całodniowym pobycie poza obozem wróciliśmy autokarem do Stanicy, gdzie czekała na nas smaczna kolacja.
W czasie trwania obozu kilka atrakcji zepsuła nam kiepska pogoda, ponieważ padał deszcz. Jednak nikt się tym nie zrażał i wszyscy byli radośni i zadowoleni.
Gdy w poniedziałek, 25.07.11 r. opuszczaliśmy piękne gorzewskie lasy i żegnaliśmy się z kadrą i uczestnikami w naszych oczach pojawiły się łzy. Żal było odjeżdżać. Obiecaliśmy sobie, że na pewno jeszcze tam wrócimy, by spotkać się znów we wspaniałym gronie znajomych i przyjaciół.